... Som stjärnor man inte når...

Idag så vaknade jag upp ur en as härlig dröm på morgonen, och det e så jobbigt för man vill bara somna om och fortsätta drömma. Men när man stänger ögonen och somnar om igen så är det inte samma dröm man drömmer, snacka om att man blir ledsen då...:( Idag blir det bio med Jessica och Jenny i uppsala, vi ska se big mama house 3, det kommer bli grymt kul:) sen i morgon så kommer hela tjocka släkten på pappas sida hem till oss och ska fira mig, fyller ju år på söndag!:d har inte önskat mig något speciellt förutom en sak, och den saken kommer jag aldrig att få... Det är ungefär som när man står ute en kväll och kollar upp på stjärnorna och försöker nå dom, men lyckas inte... Nu blir det skola och prov, hejsvejs:)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0