Skorpor och bästavän e gott

Bästavän som hos mig till idag, har legat och lyssnat på henne hela natten som snorar och e super förkyld, inte bra... Frukosten idag blev skorpor med jorgubbs sylt och smält choklad, fy vad gott det va! Alla borde prova det.
Lägret var väll OK, förutom att jag inte sovit så himla mycket och var tvungen att be bön innan vi åt, det var drygt. Plus att jag blev sviken som FAN undertiden då jag var på lägret.
Veckan e hektisk som vanligt, orkar inte riktig med skolan,
Måndag: Hemma och plugga
Tisdag: Aktivitetsdag, ska dansa
Onsdag: So-prpv, leda idrotts lektion
Torsdag: Ty-prov
Fredag: Engelska läxa, nattbandy, lämna in idrotts uppgift

pallar inte!!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0