Skolan

Idag var första dagen i skolan efter lovet då. Faktiskt så var det rätt kul. Vi gjorde inte så mkt, vi pratade, satt vid datorn, fikade och gick tipsprommenad. Tror att min grupp vann på tipsprommenaden. Det var en sån här tipsprommenad då man skulle gissa i förväg på vilket lag som skulle vinna. Och sen efterråt så fick lagen göra dom olika grejerna, och jag var med i den grenen då två stycken skulle smälla en ballong med kroppen. Lisa och jag försökte spränga den med magen, men det gick inte så bra. Så då försökte vi med ryggen, men det gick inte heller så bra. Vi förlora på den grenen. Men det har vart kul idag iallafall. Och just nu så står jag hemma framför spegeln och dansar. Övar på några hopp och övar på att ha raka armar. Det går super bra!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0