Grönalund

Lägger ut ett litet sent inlägg ifrån när jag var på grönalund med Markus, Jonte, Jenny och Jessica.
Jag kan säga att dagen slutade med att jag somnade mot jontes axel för att jag var så trött. Hade inte sovit något dagen innan eftersom att jag hade sällskap i sängen och det var så jävla varmt! Men har aldrig haft så kul i hela mitt liv, så det var det värt!
Markus och Jonte gick och dansade inne i skrattkammaren, såg så sjukt roligt ut i speglarna. Bjuder på en bild på Jonte :P




När vi gick i spökhuset så sket alla på sig, jag lovar. Och mitt i allt så skulle Jonte knyta skosnöret, Jag menar vem stannar mitt i ett spökhus och knyter skorna? :o Jenny, jag och jessica sprang i förväg för att vi blev så rädda. Och bakom Jonte när han sitter där på marken och knyter sina skosnören som kommer det en jävla zombiebrud och skrämmer dom. Fy fan vad kul!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0