SÅ JÄVLA BAJS TRÖTT!!

Är så himla trött på allt hundbajs man ser överallt, seriöst var tvungen att ta några kort. Om jag skulle ta kort på varenda bajshög som jag såg så skulle jag få femhundraelvamiljoner kort på min mobil! Och det är så äckligt, och det är ännu äckligare att trampa i det vilket jag inte har gjort ännu, men slår vad om att jag kommer göra det en vacker dag, hehe :P
Om bara alla hundägare kan plocka upp efter sig! Om man inte orkar ta sitt ansvar så varför skaffa hund överhuvud taget??
Lägger upp några kort på bajshögar som jag stött på idag














En bajshög som Niclas i min klass råkade trampa i xD men han vet inte om det
hihihi



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0