Morgonpigg

God morgon allesammans!
Vaknade precis av att jag grät i sömnen, drömde om något kärlekspar och att den ena av dom dog. Inte kul alltså...
Har inte sovit så bra heller, har blivit spamad med SMS, och mitt i natten ville älskling att jag skulle ringa, och så klart så gjorde jag det. Men jag la på efter 3 meningar eftersom att: för det första var dom 3 meningarna inget vidare, för det andra: Jag hörde knappt vad han sa, och för det 3e: så ville jag bara kasta mobilen i golvet och somna om.
Men efter dom FINA 3 meningarna så kunde jag inte somna om, så låg vaken halva natten!!!
TREVLIGT TREVLIGT!

__________________________________________________________________-
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0