I would't wanna have it any other way

Jag vet det är konstigt, att man kan tycka om en person så himla mycket som man inte ens träffat. Och jag håller med. Och jag förstår folk. Fär ungefär några månader sen så var jag helt emot killar, jag tyckte bara dom var skitstövlar. Jag pratade inte ens med dom på msn, facebook mm. Och mitt liv kretsade runt allt annat an killar. Jag tyckte långdistans förhållanden var töntiga, och att man inte kunde tycka om personen så himla mycket som man sa att man gjorde eftersom att man inte träffats. Jag tyckte inte om meningen ¨älskar dig¨, för folk säger det hejvilt till varandra utan att dom vet vad det betyder. Men flera saker har jag förstått. Kärlek handlar inte om att vara vid varandras sida var eviga dag, det handlar om att vara där när man behövs. Och om man nu träffats på internet och börjar prata med varandra, så lär man juh känna personligheten mycket bättre.  Så tycker jag iallafall. precis som ¨Non vestimentum virum ornat, sed vir vestimentum¨ = på latin. På svenska betyder det "Dräkten pryder inte mannen, utan mannen dräkten¨
Nu förstår jag precis vad ett långdistans förhållande innebär, jag vet vad orden älskar dig betyder och använder dom rätt!
Sen min älskling har pratat med mig har jag blivit lyckligare. Jag sköter skolan bättre. Och jag har kunnat göra saker som jag aldrig trott jag kunnat göra.
känslorna till min älskling är helt obeskrivliga, och jag står för min sak, jag skiter fullständigt i vad folk säger eller snackar bakom ryggen på mig. Det bevisar bara vilka man ska skita i.
Jag vet prescis vad jag vill, och jag vet precis hur jag vill ha det, och jag kommer att kämpa för vardera sak! jag skiter fullständigt i hur jag gör det. But I would't wanna have it any other way. Att han bor långt borta, betyder inte att vi inte kommer träffas. Och att han bor långt borta, betyder inte att vi inte kan älska varandra!
________________________________________________________________
_____________________________________________
______________________________________
__________________________
_________________
_____________
_____
_
.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0