Halva fucking sverige!

Idag när vi vart å handlat så skjutsade mormor mig till stationen för att jag skulle hämta min cykel som jag ställt där tidigare idag när jag åkte in till uppsala med tåget för att dansa. Och då så ser man en buss som står där och jag Ba, Men vad fan bussarna får inte åka här! Och så när vi kommer längre fram så är det värsta folksamlingen. Det var fullt med folk! Tror nog fan aldrig det har vart så mycket folk här! ;o växeln för tåget funkade inte i Örbyhus så då hade dom satt in erkättnings bussar härifrån. Alla tågen stog på rad. Och där bland folksamlingen kommer jag ba: hej hej, ursäkta. Ursäkta kan jag få komma fram. Ett pinsamt! Halva jävla sverige var ju fan där!;o
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0