Dagen idag

Taggar och övar som fan tills på tisdag då det är konsert, håller inte räkningen på hur mycket jag ska vara med på. Men sjunger en engen låt iallafall :) Kommer bli jätte kul!
Har rep hela dagen på söndag... Vilket gör så att jag får välja mellan dansen och att repa... Och egentligen så är det ett helt självklart svar på det, men missade dansen förra gången oxå så vet inte riktigt hur det blir. Jag får se sen hur det blir.

Idag har jag vart på sjukhuset och kollat vad det är för fel, vrf jag har ont vid hjärtat. Dom ställde massa frågor och sen var jag tvungen att ta av mig tröjan för att ta EKG :$ osh så satte dom på mig massor av sladdar och grejer.  Lite pinsamt, men som turvar så var det en tjej som gjorde det. Sen tog jag 4 blodprover och dom ska ringa inom en vecka om det är något, det vore juh skönt att veta vad det är för något, men bara det inte är något allvarligt.



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0