Hela veckan!

Ganska rolig vecka med alla kompisar, men det är så mkt som ska göras i skolan så man hinner juh inte med sin fritid. Så ska det inte vara tycker jag. Men men,  det e väll bara att plugga då... Matteläxa, plugga till engelskaprovet, plugga till två so prov, MA diagnos i morgon, tyskaläxa, engelskaläxa, ett inlämmningsarbete, biologi redovisning och tillslut plugga till MA prov.
Drunknar juh i saker från skolan!
Och både idag och igår så hade Jenny och jag idrottslektion i dans och betyget på det var VG! Rätt så nöjd faktiskt! :D

I morgon åker jag till pappa efter konfirmationen och sen på fredagen, DÅ BLIR DET KUL! Nattbandy i skolan! Kommer att vara uppe hela natten och ha skit kul med massor av roligt folk! Och älsklingen kommer då oxå för att vara med mig och Jennifer <3 Sedan på lördagen så ska hela min klass vara i Tierp på Högbergsskolan kl 10 -.- man behöver juh inte ens att gå och lägga sig. HAHA.




0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0