MUSIC IS MY LIFE!

Musik är mitt liv och att sjunga är det bästa som finns,
ute på scenen det är där jag hör hemma och tänker leva mitt liv
Musik är mitt liv och att sjunga är det bästa som finns,
ute på scenen det är där jag hör hemma och tänker leva mitt liv
Musik är mitt liv och att sjunga är det bästa som finns,
ute på scenen det är där jag hör hemma och tänker leva mitt liv
Musik är mitt liv och att sjunga är det bästa som finns,
ute på scenen det är där jag hör hemma och tänker leva mitt liv
Musik är mitt liv och att sjunga är det bästa som finns,
ute på scenen det är där jag hör hemma och tänker leva mitt liv
Musik är mitt liv och att sjunga är det bästa som finns,
ute på scenen det är där jag hör hemma och tänker leva mitt liv
Musik är mitt liv och att sjunga är det bästa som finns,
ute på scenen det är där jag hör hemma och tänker leva mitt liv
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0