julen :)

Sitter just nu i dalarna hos mina låtsas kusiner och väntar tills klockan ska bli 2, för då åker vi hem! Det e nt så att jag vill härifrån men ska vara med underbaraste Jennifer ikväll och hon ska sova hos mig. Julen har väll vart rätt okej om man bortser från allt det dåliga då :P livet har vart bättre om jag säger så. Fick det jag ville ha av pappa och har inte öppnat mina julklappar hos mamma än, men det får jag göra i morgon. Jag gillar att vi har lov iaf, så man får sova ut på morgonen, och man kan slappa som fan och inte göra ett skit!
Det gillas. Hoppas ni får en bra fortsättning på julen, och snart är det juh nyår! Då får man kolla på många fina fyverkerier.

Till er som har tråkigt så kan ni göra såhär:
*Tryck på länken/videon här nedanför
* Pausa
* håll in vänster piltangent och sedan är det bara att börja spela :)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0