drömma kan man, och det får man

På dagarna så sitter jag och drömmer mig bort i mina tankar,
jag lever i en helt annan värld än alla ni andra,
Du och jag går hand i hand och skapar fler band,
Jag är den lyckligaste tjejen på jorden och vet att det alltid kommer vara du och jag.
Det vi gör blir till livslånga minnen och det finns bara du och jag,
Vi spelar efter våra egna regler och skapar nya spel.
vi pusslar ihop alla  pusselbitar och gör mig hel.
brustna hjärte bitar,
det fixas med tejp och nitar.
alla dina underbara ord,
gör dig till det underbaraste på denna jord,
det kommer alltid att vara du och jag,
var eviga jävla underbara dag.
det är ingen som kommer att förstå,
och ingen som kommer att få...
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0