VadJagVillBliNärJagBlirSTÖRRE

Alla brukar fråga mig vad jag vill bli när jag blir stor. Och för det första så heter det STÖRRE.
Dom frågar vilken linje jag vill gå, räknar upp massa yrken och jag sitter där och lyssnar. Och bryr mig inte ett skit.
För att jag vet vad jag vill bli när jag blir stor. Och det har jag vetat länge.
Min vilja är så jävla stark att jag vet att jag kommer lyckas en dag. Det vet jag.
och det jag vill bli, det kan jag inte säga till folk, för då säger som att det inte går, det är ett lyckolotteri.
Dom bara skrattar.
Men jag SKA bli det jag vill. Och SKA lyckas.

Jag vill bli sångerska
sång är mitt liv, jag älskar det! Jag sjunger varenda dag, 
Och att stå på scenen, det är något jag älskar , det är som en adrenalin kick. När man har gjort sitt numer så vill man bara göra om det 10000 miljoner gånger till!
Sång är mitt liv!
And I love it!



1 kommentarer
Postat av: Leesa

So go for it. Varför inte lägga upp youtube-klipp och sådär på din blogg ex. Promota lite?:)

2010-08-17 @ 19:42:22
URL: http://elbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0