Att varje dag...

Att varje dag få se ett mejl ifrån facebook om att någon i skrivit i min logg, som jag inte vill läsa, för att jag vet vad det står. Att varje dag måste undvika socialkontakt med vissa personer, för att jag vet hur det kommer att sluta. Att varje dag vakna av att ha mess på telefonen som jag inte vill läsa, för att jag där oxå vet vad det kommer att stå.
Att varje dag må dåligt och grina, det är något som jag inte orkar mer!
Jag vill kunna leva ett normalt liv.
Utan dom där elaka orden, trakaserierna och vännerna som svikit mig.

Man orkar inte hur länge som hellst!
Det är som den där reklamen där en pojke kommer hem varje dag med ett dumt ord i sin ryggsäck, eller i läxboken.  Och tillslut får ett gott ¨Hej!¨
Fast att jag aldrig får det dära¨Hej!¨

Det tar kål på mig att leva såhär! Jag vill inte gå till skolan när den börjar igen, inte träffa mina klasskamrater.
Inte sitta tyst i klassrummet längst bak och ingen ser mig...
Vem vill det?

Alla säger:
* Nej men det löser dig
* Det kommer att bli bra igen
* Bit ihop, det kommer lösa sig snart ska du se

Men efter ett halvår av att försöka, utan resultat, så lägger man ju ner.

Ingen kan förstå hur jag känner!
1 kommentarer
Postat av: Anonym

Va modig du är som vågar berätta hur du har det!

2010-08-04 @ 01:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0