Saker om mig

Jag har insett att livet är bättre än vad man tror
Jag lyssnar på det som finns på min spotifylista
Jag pratar om allt möjligt
Jag tycker om att sjunga
Jag avskyr när folk är taskiga
Min bästa vän 
Min första vän hette Saga
Kärlek är det finaste som finns på hela jorden!
När jag borstar tänderna står jag och kollar mig i spegeln, eller sjunger xD
När jag lagar mat blir det succé
Jag tänder på kilalr med brunthår
Det
 
sexigaste yrket är Vet inte. att gå i skolan? haha
Jag är rädd för att förlora dom jag älskar
Den värsta känslan är när man precis rest sig upp och känner spyan åka upp i halsen
Den bästa känslan
kärlek
Jag är bäst på skämma ut mig
Jag är sämst på att hålla tal

Om jag va ett djur skulle
 
jag vara en inne katt
Om jag va en insekt skulle jag vara en fjäril
Om jag vore ett redskap skulle jag
 vara en gaffel
Jag kommer alltid att vara Amanda

Det finaste som finns är min joakim
I sommar har jag haft den bästa sommaren någonsin!
Sist jag grät var idag
Jag kan vara den jag vill vara !
Jag kan inte sluta tänka på dig
När jag bakar så bakar jag massssvis av kakor!
När jag vaknar på morgonen
 undrar jag hur mkt klockan är
Innan jag går och lägger mig så ringer jag min kille
Just nu tänker på en låttext
Bebisar är jobbiga
Idag har jag sett vet inte,
Ikväll ska jag sova
Jag vill verkligen ha dig vid min sida!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0