Eldfesten -10

Eldfesten igår med Jennifer, Viktor och Niklas tror jag han hette + massa fler.
Skiiiit kul och helt fantastiskt att kolla på !
Alla borde åka dit! Men tyvärr så är det slut för iår, men kommer igen nästa år.
Självklart ska man dit igen! Hade inga pengar men... man kom in ändå ;)
Det som var sämst på hela dagen var att det regande så att håret blev lockigt... -.- och att det var dimmit så att fyverkerierna försvann lite :P men det gör inget för att det var lika vackertändå och mullrade lika härligt i magen :) Och kl 11 så skulle vi träffa jennifers pappa vid macken som skulle skjutsa hem oss, men min klocka gick en timme för sent... så jag tänkte ¨ja men det e lugnt, vi ska inte vara där förnst om en timme¨ men så ringde min underbara joakim och frågade vad jag gjorde och undrade om inte vi skulle hem nu. Så det blev våran räddning! haha
En kväll som måste göras om iaf!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0