Dagen idag

Hade en kul dag idag. Förutom matten som gjorde att jag fick ont i huvudet och som fortfarande sitter kvar... Har skrattat som bara den när Biw (en tjej i min klass) fastnade med sin toffs i anslagstavlan som hon lutade sig mot och drog ned ett snöre med en busstid tabell på. OCh där satt den i hennes toffs. Hahha fan vad jag skrattade, har aldrig skrattat så mkt förr. Och det var roligare än vad det kanske låter. :P
Får bli en bild på Jennifer idag när vi väntade tills dom andra hade badat klart.






och har fotografering i morgon, MEN VET INTE VAD JAG SKA HA PÅMIG! :O
Men det löser sig väll tillsist. Får se vad det blir.


kommer en dagens outfit bild i morgonbitti på hur jag ser ut inför fotograferingen.


1 kommentarer
Postat av: Biiw <3

Jag är juh fööör rolig x) <3

2010-08-24 @ 19:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0